A life of two girls

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Elin - 4 september 2010 20:03

Hejjz <3

Mamma glömde o tona mitt håer idag men vi ska göra det imorrn ist ;<

Men men jah älskar en kille men han ää typ Sur/Arg på mig :<

Wääääe :'( <3

Jah älskar Bananer (Misstolka) Gahahaha Driver Bah xd ^^

Nej men en tjej gör det men jah e oskuld !! XDD :P

 

Pözz o Kramiiz // Klarahh <3

 

Av Elin - 4 september 2010 12:53

Hellu. Vaknade vid 9typ men somna om o vakna typ vid 11.jah ville ha datan men kalle sov o internetsladden var i hans rum ..xdJah blir bah sjukare o sjukare ärligt o.o xdO sen ska mormor o lennart komma idah o jah mår skit asso lixx yaay? XdAja pözz // klarahh <3

Av Elin - 4 september 2010 11:24

Vilken film? (Elin)
 The Twilight Saga
 The Twilight Saga New moon
 The Twilight Saga Eclipse
 Titanic
 Nalle Puh
 Hannah Montana
 Vampire Suck (Parodi på Twilight)
 Arn
 Narnia
 Bee movie



Av Elin - 4 september 2010 11:15

Jag gör en ny omröstning nu! /Elin

Av Elin - 4 september 2010 10:45

Hej igen! Glöm inte omröstningen. Rösta på!

Vilken stil gillar du bäst? (Båda)
 Fjåårtizz 
 Emo
 Rock
 Goth
 Nörd
 Normal
 WB fjortis


I morgon gör jag en ny!

/Elin

Av Elin - 4 september 2010 10:19

Hej hej! Nu sitter jag på mitt rum och bloggar. Hör Kristoffer skratta ute i vardagsrummet. Idag ska jag till mina kusiner Evelina och Linnéa. Dom fyller år så då ska släkten komma och fira dom. Vi skulle åka förbi någon leksaks affär och köpa ngt innan vi åker dit. Nu är pappa och jobbar men han ska nog komma hem om en halvtimme kanske. Kalaset börjar klockan 14.


Bion i går var så bra. Jag vill se den igen och flera ggr om!! Man asgarvh igenom hela filmen. Åhhhhhh se den!!!!!!! Lova mig det! 


Idag så har jag inte gjort så mke. Blev väckt av Kristoffer och Alex i morse klockan åtta. I kväll går jag och lägger mig när dom gör det (tror inte det va). När jag vaknade tog jag upp mitt headset och börja lyssna på musik. Det är dom där men gummi pluppar. Dom heter typ in ear. A den ena hade ramlat av i skolan i sexan så jag köpte nya igår när vi var i kista. Sen kom Kristoffer in i mitt rum och han ville också lyssna på musik så då fick han det. Sen hörde jag att pappa åt frukost och då blev jag jätte hungrig så jag gick upp och åt. Kristoffer ville ha mina mackor. Sen gick jag och hämtade sån där korg so man hänger upp i taket som Kristoffer skulle få och ha gosedjur i eller nåt. Sen så har jag inte gjort så mke mer. Jo jag låg och smsa i morse. Men det var allt. 


Nu ska jag göra mig i ordning. xoxo / Elin <33

Presentation

Hej hej! Vi är två glada tjejer på 13 år. Vi skriver om mode, killar men mest av allt våra dagar i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film? (Elin)
 The Twilight Saga
 The Twilight Saga New moon
 The Twilight Saga Eclipse
 Titanic
 Nalle Puh
 Hannah Montana
 Vampire Suck (Parodi på Twilight)
 Arn
 Narnia
 Bee movie

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alla söta läsares gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards