A life of two girls

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Elin - 2 september 2010 21:43

Nu ska jag sussa lite. 


  

Puss /Elin

Av Elin - 2 september 2010 20:55

 
Ingen bild

Albin

Torsdag 2 sept 20:25

använder ni string ?


IP: 84.217.11.244


Denna fråga fick vi av Albin. Albin du kan väl kommentera inlägget är du snäll. / Elin

Av Elin - 2 september 2010 20:45

Hej hej! Nu har jah försökt typ 1 miljon gånger att komma in på bloggen. Damp data. Ska fan f*cka upp den damp shit. Jaja nog om mina problem.


Idah har jah varit i skolan och hos Embla. Mitt hår är typ blont nu. Skolan var typ ruuuulig även fast det var mke med skrik lektioner. Den bästa lektionen idah var Svenska för att vi ritade vår "stad". Min e såååå bäst!! :)  Asso det finns ju dom som ritar sååå mke bättre än jah, men jah tkr min i såå nice  (a) ! Jah har typ inte kollat på Klariahhs men den e nog schnygg den meh. Gick till Kjorren och köpte lite klöbbur idag (a) dem var så mumschiga. 


Jag och Klarah ska kolla på Vampire Sucks imrrn. Värkar va så f*cking bra. har frågat pappa om han kan betala men fick inge svar. Hoppas jag får de <33 Pallar inte skriva :( Asso skriver sen.


Pözzieh o kramieh /Elin

Av Elin - 2 september 2010 20:10

En kille jah typ gillar fett mke han frågade på min nyss !!

OMG !!   

Fan vad glad jah e nu asso :>

Så nu e jah tsm med hnm Min lillah Göödizzbit ;) <3

O nu sitter Juuuliaah o snackar om nån perfekt kille mä 8-pack mke wax osv en kta fjortizzkilel som gillar henne gahahha :>

Mne fjöörtrizkillar äer fan fett hewta !! :P <3

Aja Baii Pöwziiiewz // Klarahh <33


Av Elin - 2 september 2010 19:46

Hej hej !! :D

Ska berätta om dagen nu ! :>

när jah kom till skolan så kom jah på att jah tagit fel dag ! Damn -.-

men jah la in gympakläderna i skåpet o så sen så kom då Elin så aj vi träffades o börja snacka lite :P

Sen Började vi F*ck !! ^^ xd

Nu hoppar jah lite tills vi hade lunch vi gick o åt maten avr äcklig men Elin gillade den men hon tyckte den var lite stark ^^ xd

Aa sen gick jah o elin till skåpen o hämta pengar o stack till kjorren o köpte klubbor hon köpte 5st o jah köpte 18st !! xD :D

sen när jah ätit min klubba visade det sig att min tunga hade blivit Blå/Grön fan Asso !! -.-

Lektionen var fett stökig osso Lasse fick lite damp om jah ska vara ärlig Tyckte fan synd om hnm :/ ^^ xD

sen så gick jah upp till skåpet tog en klubba o stoppa i mun Mummziiwiie :D <3

Sen så vare matte böööring ;o

Khadja dampa osso o nu kom jah på att jah hade matte läxa fan !!   

Sen så vare svenska klöbbah först !! :P xD

Där var klassen osso stökig Sandra blev lite arg/sur !! :P xD

Sen slutah vi :>

Sen stack jah hem kalle hade internet seb somnade jah i sängen med musik :P

sen kom morshan in o väckte mig -.- xD

O nu sitter jah här !! :D
Aja Palla Skiva Herråh Pöwziie // Klarahh <33

  

 

Av Elin - 2 september 2010 16:30

Hellu Elin ska färga håret så hon är inne i stan :>

Det blir säkert snyggt ..

men men ska tona mitt osso i brunt herråh // klarahh <33

Av Elin - 2 september 2010 12:15

Hej hej! Jag börjar om 5 minuter. Ska ha So då. Vet inte va vi ska göra. Vi åt soppa till lunch, den var väl okej. Bättre mat har jag ätit. Oj oj, ska börja nu. So läraren kom nyss. Puss Elin <33

Av Elin - 2 september 2010 12:00

Yaay Lunch Världens Äckligaste Soppa Asso Elin Gilla Den fan ;o (Dålig Smak) ^^

Nu Ska Jah Typ Gå Till Kjorren Och Köpa Lite Göödiz :D

Elin Hänkar Fast Hon Har Bara 20Kr O Jah Har 40000 Mwahahah !! :D

Lite Driv Då Men lite skojj :D

Fan ska jah köpa tror dä blir klöbbor o lita annat gott :D

Aja Pöwziie Herrååh// Klarahh <33

 

 

Presentation

Hej hej! Vi är två glada tjejer på 13 år. Vi skriver om mode, killar men mest av allt våra dagar i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film? (Elin)
 The Twilight Saga
 The Twilight Saga New moon
 The Twilight Saga Eclipse
 Titanic
 Nalle Puh
 Hannah Montana
 Vampire Suck (Parodi på Twilight)
 Arn
 Narnia
 Bee movie

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alla söta läsares gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards