A life of two girls

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Elin - 1 september 2010 22:00

Hej hej bloggen! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag är hur trött som helst. Kommer gå till skolan i morgon schemat får ni då. Nu på kvällen har jag varit i stallet men det fanns inte så mycket att göra. Åkte dit och borsta av XL och sen åkte jah hem igen (x Sen så har jag kollat lite på Fångarna på Fortet. Det var finalen. Jag måste ha missat avsnittet då Foki och alla andra bloggare var med. Det var det jag ville se mest av allt men det fick man ju inte D: Jag har sätt att någon har varit inne på bloggen men inte vem som var det. Det vore himla kul om ni som kommer lämnar en kommentar. Ska typ svicha om till nattkläder nu sussa lite på kudden :) Visst är jag barnslig av meh :) Japp japp, var det något mer att tänka på ? Nej, tror inte det. Pözzwi och kramizzah /Elin <33

Av Elin - 1 september 2010 17:30

Hej igen! Förlåt för att jag skriver så mycket men det är nämligen så att vi tar absulut inte imot elaka kommentarer. Dom tar borts och blockeras. Så är det med det. Jaja  hejdå sötisar.

Av Elin - 1 september 2010 17:15

Hej jag heter Elin och fyller 13 år i december. Jag är en lite smått galen tjej som älskar allt som har med smink, kläder och killar att göra. Jag är även i stallet på tisdagar och onsdagar. Jag och Klara delar på denna fina blogg. Jag har gjort designen men Klara har hjälp till att bestämma hur det ska se ut med  färger och lite så   

Vi kommer att skriva med olika färger. Så jag kommer att skriva men denhär rosa färgen och Klara med denhär blåa. Då vet ni ju men som skriver också. Ni kan självklart skriva till oss när du kollar in bloggen. Då kan du använda dig av kommentarerna och gästboken. Har du en liten fråga till oss kan du skriva den i fråge rutan. Det finns i menyn. Där hittar du även gästboken längst ner. Vi kommer starta en ny omröstning varje vecka. Om jag gör en vecka då gör Klara den andra. Vi kommer då även skriva vem som har gjort den. T.ex: Vilken är din favorit film? (Elin's frågar) Då får du altenativ. Som sagt jag går i 7:an och det gör Klara också. Nu så ska ni få höra klara lite grann   

 

Hej hej ! :D

Mitt namn är Klarah som ni kanske redan förstått för Elin avslöjat lite men men :D

jah är 13 år och jah går i samma klass som Elin :)

Jag älskar verkligen smink, kläder och självklart killar ;)

O en skit snygg kille tkr om mig !! :D

Idah så har jag varit i skolan fett tråkigt :<

Men man får väl stå ut med skiten men man har ju bara 3 år kvar ^^

O Så Gynasiumet Men Vafan DAAAMN!!!!! Det tänkte jah fan inte på !! -.-

O nu börjar Elin Asgarvah för jah glömde det ;o

Taskigt Av henne ;o :( Hallå jag finns här också!! (x Men Det Skiter Väl Jaah i ? ^^

DAMN! Där sprack min ide att tracka dih med! Mwhahahahaha Fett Bäääst jah Ää!!! :D (NOT) Nu ska du få skriva ditt inlägg i fred.

Taskigt -.- Men Tack Snälla Söta du :D ^^

En kille i våran klass han äer fett skum han bah sitter o stirrar som en jäävlah apa på en på lektionen. (Och lilla jag sitter brevid apan) Jah Vet Fett Kul !! :D + Du Skulle Ge Fan i å Skriva xD

Får väl stå ut me dig :)..

Aja Nu Ska Vi Slutah Skrivah

Baii Baii <3 Baii alla sötisar <33

Presentation

Hej hej! Vi är två glada tjejer på 13 år. Vi skriver om mode, killar men mest av allt våra dagar i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film? (Elin)
 The Twilight Saga
 The Twilight Saga New moon
 The Twilight Saga Eclipse
 Titanic
 Nalle Puh
 Hannah Montana
 Vampire Suck (Parodi på Twilight)
 Arn
 Narnia
 Bee movie

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alla söta läsares gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards