A life of two girls

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Hej hej !

Av Elin - 3 september 2010 22:31

Nämen Hejjzan !! :>

Fan vad kul jah o Elin haft nu ska jah berätta :D

Efter skolan så stack vi hem till hennes pappa ja vi kolla hur vi skulle åka o så till kista sen stack vi till hennes mamma aa sen typ småsprang vi lite hem till min mamma aa bussen gick typ 2min efetr vi kom ut jah hämta ju pengar o så x]

Sen satte vi oss på bussen o gick av vid spånag Ip :>

sen 179 till Kista då x)

vi bloggade ju oxå på min mobbe på bussen ;>

Elin mådde illa i slutet av bussturen mne de gick bra..

jah mådda osso lite illa..men inte lika..

Iaf när vi kom fram så gick vi och köpte biljetter till vampyres sucks x] ^^

Sen gick vi till mc o åt men Elin kunde typ inte äta hon mådde typ illa :P

när vi (jag) ätit klart kolla vi lite på affärer o så sen gick vi o köpte bilar o en cola (min) aa sen gick vi o satte oss sen kom vi på att vi borde gå på toa så vi gick på toan då xD ^^

sen gick vi o satte oss igen o väntade på filmen skulle börja vi snacka lite o sms:a med en kille på min kontaktlisa som ehter sebbe han var tyå kåt gahahha xD

sen så börja filmen ;>

Vi asgarvah vafan helatin typ !! XD

o speciellt att jah var sjukt flummig innan ^^ xD

Sen när filmen sluta elr vi trodde de Elin bah: dålig slut men sen vare pytte lite kvar då blev de bättre ;>

sen när vi typ sett filmen gick vi ner till mc för Elin's kusin var där så dem snacka lite (jah hållde mig lite borta för snackade med mammah) men sen gick vi till t-banan o hoppa på mot kungsträdgården o klev av vid hallonbergen aa o där inna tog vi massa kort (kmr sen) aa vi hade fett kul sen kom bussen så vi hoppa på den o på  bussen klev nån på som likna EDWARD SJUKT MKE!!!! ;OO

Helt sjukt mst jah säga vi såg om hnm sen en som liknar hnm sjukt mke..o;

Aja sen snacka vi lite sen skulle Elin av :P

sen gick ajh av 4stationer efter :P ^^

sen kom jah in kalle fråga hur den vah o så (jah sa då de osso) mamma satt i fortöljen o sa att jah kunde äta pannkakor så ajh åt det o tog sedan datan :P

aa sen ladda jah ner bilderna o logga in på fb o överförde dem där ^^

o nu sitter jah här o bloggar :D

nu ska ni få sen min text med nikko ;>

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

hhey

- nicholas määttä .. -.- säger:

hhej

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

amen komigen jah e skit kåwt o just den bilden o.O

help me XD

o,O

- nicholas määttä .. -.- säger:

smek som du brukar

fast nu vet jag vad du kommer skriva

så du behöver nt svara : b

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

vad kmr jah skriva ? xD

^^

aha XD

typ: gör redan de

elr vadå?

XDDD

^^

- nicholas määttä .. -.- säger:

jaa xd

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

sjukt duktig jah e

men int denna gång ;>

- nicholas määttä .. -.- säger:

nej jag äer dukitig o.o

faen x(

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

Jajah :/

sen jah

- nicholas määttä .. -.- säger:

okej då

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

Yaay

;>>

görduh ? ;>

- nicholas määttä .. -.- säger:

ttyp runkar, dd ? xd

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

slutah jah blir kåwtare !! ;>

xD

^^

jo vad jah gör jo pullar lite ^^

xP

- nicholas määttä .. -.- säger:

haha trång ? ;>

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

Mellan

;>

Lix lagom ;P

Hurså ? x]

- nicholas määttä .. -.- säger:

du fick knappt in en tampong förut xd

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

o,O

asso vafan dä vah första gången xPPP

oklart ajh får in en o,O

- nicholas määttä .. -.- säger:

xd

- Flikkan!!<3 // Ny data säger:

xP

Taskigt

görduh dåh x) ?

 

 

Hihi nu kmr bilderna :D

 

 

                                

                    

 

Pöwziie // Klarahh <33

 

 

 
 
Elin

Elin

3 september 2010 23:13

Fan vad smääxiga vi är :)

http://a-life-of-two-girls.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

...

8 september 2010 15:32

Asså, feeeett wierd ni e!
Tror ni att ni e coola eller?!
Klara, du är ju inte alls sådär som du säger, låtsas vara en fjortis...
Herregud skärp er.

Elin

8 september 2010 21:49

Hej ...! Som du kanske vet så har jag (Elin) sparkat ut klara! Jag tror absulut inte att att jag är "cool" Jag har min stil och följer bara den. Jag kan helt hålla med om att klara låtsas vara fjortis. Kan erkänna, jag är lite wierd. Tack för kommentaren /Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 8 september 2010 21:35

Hej hej! Sorry att jag inte bloggat. Har faktist inte hunnit.  Nu är det så att jag "sparkat" ut Klara ur bloggen. Jag skapade bloggen då är det min blogg! Jag gjorde designen. Så är det. Hon har tydligen gått runt i skolan och sagt att jag typ ...

Av Elin - 5 september 2010 10:45

Hej hej ska sticka vid 11.30 o åka till vällingby o köpa färgen till håret ;> det blir nog najzigt :D O nu kmr syrran krypande in o vill upp xD men då krm hon bah börja skriva xD ^^ Aja ska dra pözz // Klarah <3   ...

Av Elin - 4 september 2010 20:03

Hejjz <3 Mamma glömde o tona mitt håer idag men vi ska göra det imorrn ist ;< Men men jah älskar en kille men han ää typ Sur/Arg på mig :< Wääääe :'( <3 Jah älskar Bananer (Misstolka) Gahahaha Driver Bah xd ^^ Nej men en tjej gö...

Av Elin - 4 september 2010 12:53

Hellu. Vaknade vid 9typ men somna om o vakna typ vid 11.jah ville ha datan men kalle sov o internetsladden var i hans rum ..xd Jah blir bah sjukare o sjukare ärligt o.o xd O sen ska mormor o lennart komma idah o jah mår skit asso lixx yaay? Xd Aja...

Av Elin - 4 september 2010 11:24

Vilken film? (Elin) The Twilight Saga The Twilight Saga New moon The Twilight Saga Eclipse Titanic Nalle Puh Hannah Montana Vampire Suck (Parodi på Twilight) Arn Narnia Bee movie Se resultat     ...

Presentation

Hej hej! Vi är två glada tjejer på 13 år. Vi skriver om mode, killar men mest av allt våra dagar i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film? (Elin)
 The Twilight Saga
 The Twilight Saga New moon
 The Twilight Saga Eclipse
 Titanic
 Nalle Puh
 Hannah Montana
 Vampire Suck (Parodi på Twilight)
 Arn
 Narnia
 Bee movie

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alla söta läsares gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards